معرفی 5 آلت کوین های مستعد رشد در ماه جاری

توکن های فلو (FLOW) ، کانفلاکس (CFX) ، سولانا (SOL) ، استارک نت (STRK) و اکسی اینفینیتی (AXS) از توکن های مستعد رشد در مرداد ماه هستند.
تاریخ: 15 مرداد 1403
شناسه: 1757

 بارزهای مختلف بازار کریپتو در ماه جولای (اواخر تیر و اوایل مرداد) روندهای متفاوتی داشتند. بسیاری از آلت‌ کوین‌ها رشد چشمگیری داشتند در حالی که برخی دیگر روندی منفی از خود ثبت کردند.

 با ورود به ماه آگوست (مرداد)، مهم است بدانیم چه توکن‌‌هایی را می‌توانیم به پورتفولیوی خود اضافه کنیم. در ادامه، برای فهم بهتر این موضوع، به بررسی پنج آلت‌کوین مختلف بازار که ارزش توجه کردن را دارند می‌پردازیم.

۱- توکن فلو (FLOW)

Flow، احتمالا با به‌روزرسانی شبکه Crescendo، که در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) روی شبکه آزمایشی (Testnet) راه‌اندازی خواهد شد، شاهد پیشرفت باشد. تمرکز اصلی این به‌روزرسانی بر افزایش مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی شبکه خواهد بود.

انتظار می‌رود این موضوع تقاضا و تمایلات صعودی پیرامون قیمت FLOW را افزایش دهد. در زمان نگارش این مطلب، FLOW با قیمت ۰.۵۹ دلار معامله می‌شود. عبور از مقاومت‌های ۰.۸۱ دلار و ۰.۹۶ دلار می‌تواند این آلت‌کوین را به بالاتر از سطح ۱.۰۰ دلار سوق دهد.

با این حال، اگر قیمت نتواند از این سطح مقاومت عبور کند، می‌تواند منجر به تثبیت قیمت زیر ۰.۹۶ دلار شود.

 ۲- توکن کانفلاکس (CFX)

کانفلاکس (Conflux) در آستانه یک هارد فورک (Hard Fork) بزرگ است که هدف آن بهبود امنیت و عملکرد کلی شبکه است. این هارد فورک که برای ۶ آگوست (۱۶ مرداد) برنام‌ریزی شده است، تغییرات متعددی را در شبکه به ارمغان خواهد آورد؛ از جمله افزایش احتمالی در دوره‌های قفل (Lock)/باز کردن قفل (Unlock)/بازنشستگی (Retire) اثبات سهام (PoS).

بیشتر بخوانید

آشنایی با روش های تامین مالی در بازار رمز ارزها | بیشتر از سپرده ارزی سود بگیرید
کریپتو رقیب جدید بورس | خیز سرمایه گذاران رمز ارزها برای رقابت با بورس

 قیمت CFX می‌تواند دچار کمی نوسان شود که به طور بالقوه نشانه خوبی است. این موضوع می‌تواند به این آلت‌ کوین کمک کند تا تثبیت rdlj در سطح ۰.۱۴ دلار و ۰.۱۷ دلار را شکسته و به بازیابی ضررهای اوایل ژوئن (خرداد) کمک کند.

اما اگر نوسانات به نفع خرس‌ها باشد، این تثبیت می‌تواند ادامه یابد. از دست دادن حمایت ۰.۱۴ دلار می‌تواند کاهش قیمت را تشدید کرده و قیمت را به زیر ۰.۱۰ دلار برساند.

 ۳- توکن سولانا (SOL)

سولانا در ماه جولای (تیر)، پس از اتریوم بیشترین ورودی سرمایه را ثبت کرده است.این آلت کوین، تا ۲۶ جولای ۲۷.۶ میلیون دلار افزایش سرمایه داشته و از لایت کوین، XRP و چین لینک عملکرد بهتری را در این زمینه ثبت کرده است.

این موضوع می‌تواند به سولانا کمک کند تا با موفقیت به هدف ۳۱٪ افزایش قیمت مربوط به الگوی کف دوقلو دست یابد. در این‌صورت، قیمت سولانا می‌تواند به قیمت ۲۴۵ دلار برسد.

با این حال، اگر روند کاهشی فعلی ادامه یابد، ممکن است این تز صعودی باطل شود. سولانا در هفته گذشته ۱۸٪ کاهش یافته است و در زمان نگارش این مطلب، با قیمت ۱۵۱ دلار معامله می شود و ممکن است تا قیمت ۱۵۰ دلار یا کمتر کاهش داشته باشد.

 ۴- توکن استارک نت (STRK)

استارک نت (Starknet) در حال آماده‌سازی برای ارتقای بعدی است که برای پایان ماه آگوست (مرداد) برنامه‌ریزی شده است. این ارتقا اجرای موازی را به شبکه معرفی می‌کند و انتظار می‌رود ظرفیت تراکنش در ثانیه (TPS) شبکه به دنبال این ارتقا به ۲۵۰ افزایش یابد.

این مسئله، همچنین به قیمت STRK کمک می‌کند تا از پایین‌ترین سطح خود در ابتدای ماه آگوست بهبود پیدا کند. در زمان نگارش این مطلب، استارک نت با قیمت ۰.۴۱۹ دلار معامله می شود.

ادامه روند کاهشی می‌تواند قیمت STRK را به سمت سطح مقاومت ۰.۶۱۹ دلار سوق دهد. شکست و تبدیل سطح مقاومت به سطح حمایت، می‌تواند قیمت را به ۱.۰۴ دلار و بالاتر از آن برساند.

 ۵- بررسی توکن اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) اخیراً نسخه آزمایشی بتای خود را برای Homeland Avatar Mode Open Beta بسته است و Avatar Mode Beta قرار است در اواخر ماه آگوست راه‌اندزای شود.

اثرات این موضوع مهم را می‌توان در قیمت AXS مشاهده کرد. به دلیل شکل‌گیری الگوی سروشانه، این آلت کوین با کاهش بالقوه در قیمت مواجه است.

در حالی که قیمت AXS هنوز کاملا کاهش نیافته است، اما این الگوی را نیز باطل نکرده است. پیش‌بینی می‌شود که از سطح ۵.۳۵ دلار بالاتر برود، اما کاهش قیمت به کم‌تر از آن می‌تواند قیمت این آلت کوین را به ۴.۰۷ دلار و پایین‌تر برساند.

از سوی دیگر، یک رالی می‌تواند قیمت را به ۷ دلار و بالاتر برساند و تز نزولی را باطل کند.

در همین رابطه